Peugeot

Peugeot 307 XSi 2.0 HDiF 16V 136hp (august 2005 - apríl 2006)
6 rýchl., manuálna prevodovka, karoséria trojdverová, hatchback, diesel

Ostatné motorizácie Peugeot 307 (2005 - 2007)

Všeobecne

Typ karosérie:
trojdverová, hatchback
Prevodovka:
6 rýchl., manuálna
Počet sedadiel:
5
Segment:
C (nižšia stredná trieda)
Začiatok výroby:
august 2005
Ukončenie výroby:
apríl 2006

Pohon

Hnacia náprava:
predná
Typ motoru:
spaľovací motor
Palivo:
nafta
Výkon:
100 kw (136 hp)
Maximálny výkon (kW):
100
Maximálny výkon (hp):
136
Max. krútiaci moment:
320 nm


Spaľovací motor

Počet valcov:
4, v rade
Ventily na valec:
4
Objem motora:
1997 cm3
Vŕtanie x zdvih:
85,0 x 88,0 mm
Kompresný pomer:
17,6 :1
Max. výkon:
100 kw (136 hp)
Výkon (kW):
100
Výkon (hp):
136
Maximálny výkon RPM:
4000 tpm
Max. krútiaci moment:
320 nm
Max. krútiaci moment RPM:
2000 tpm
Palivový systém:
common rail
Ovládanie ventilov:
dohc
Turbo:
áno (intercooler)
Katalyzátor:
filter pevných častíc
Objem nádrže:
60 L


Výkon

Maximálna rýchlosť:
202 km/h
Zrýchlenie 0-100 km/h:
9,8 s
Monitor spotreby:
n.b.

Spotreba (NEDC)

Spotreba v meste:
7,1 l/100km
Spotreba mimo mesta:
4,5 l/100km
Kombinovaná spotreba:
5,4 l/100km
CO2 emisie:
142 g/km
Energetický štítok:
g
Spotreba energie:
-
Batéria:
-

Spotreba (WLTP)

Nízka spotreba:
 
Stredná spotreba:
 
Vysoká spotreba:
 
Veľmi vysoká spotreba:
 
Kombinovaná spotreba:
 
Emisie CO2:
 
Batéria:
-
Spotreba energie:
-

Podvozok

Predné zavesenie:
vinuté pružiny
Zadné odpruženie:
torzná tyč
Predný stabilizátor:
áno
Zadný stabilizátor:
áno
Predné brzdy:
odvetrávané kotúčové, 283 mm
Zadné brzdy:
kotúčové, 249 mm
Veľkosť predných pneumatík:
205/50R17
Veľkosť zadných pneumatík:
205/50R17
Polomer otáčania:
10,7 m


Prevodovka

1. stupeň:
3,42:1
2. stupeň:
1,78:1
3. stupeň:
1,12:1
4. stupeň:
0,80:1
5. stupeň:
0,65:1
6. stupeň:
0,53:1
7. stupeň:
 
8. stupeň:
 
9. stupeň:
 
Spiatočka:
3,33:1
Rozvodovka:
4,19:1
RPM v 120 km/h (teoreticky):
2.200 tpm

Hmotnosti

Pohotovostná hmotnosť:
1321 kg
Max. užitočné zaťaženie:
529 kg
Max. prípustná hmotnosť:
1850 kg
Max. hmotnosť prednej nápravy:
-
Max. hmotnosť zadnej nápravy:
-
Max. hmotnosť brzdeného prívesu:
1600 kg
Max. motnosť nebrzdeného prívesu:
-
Max. zaťaženie ťažného zariadenia:
60 kg
Max. zaťaženie strechy:
-

Bezpečnosť

Výsledok crash testu:
****
ABS:
áno
Distribúcia brzdnej sily:
áno
Brzdový asistent:
áno
Pomoc pri núdzovom brzdení:
-
Asistent mŕtveho uhla:
-
Kontrola stability:
áno
Kontrola trakcie:
áno
Obmedzený sklzový diferenciál:
-
Airbag vodiča:
áno
Airbag spolujazdca:
áno
Bočné airbagy:
áno (predné)
Hlavové airbagy:
áno (predné a zadné)
Kolenný airbag vodiča:
-
Asistent rozbehu do kopca:
-
Asistent jazdných pruhov:
-
Asistent mŕtveho uhla:
-
Senzor únavy:
-
Senzor tlaku v pneumatikách:
za príplatok
Mestský bezpečnostný systém:
-
Nočné videnie s rozpoznaním osôb:
-
Systém pred kolíziou:
-
Asistent diaľkových svetiel:
-
Rozpoznávanie dopravných značiek:
-
Systém varovania pred kolíziou:
-
Automatické ovládanie úrovne:
-

Exteriér

Stierače s cyklovačom:
áno
Hliníkové disky:
áno
Posuvná / sklopná strecha:
-
Panoramatická strecha:
-
Strešné lyžiny:
-
Metalíza:
za príplatok
Lakované nárazníky:
áno
Tónované sklá:
áno
Prepážka za prednými sedadlami:
-
Elektrické spätné zrkadlá:
áno (vyhrievané)
Sklopné vonkajšie spätné zrkadlá:
áno
Vonkajšie spätné zrkadlá s automatickým stmievaním:
-
Smerové svetlo vo vonkajších zrkadlách:
-
Predné hmlové svetlá:
áno
Automatické zapnutie svetiel:
nie
Xenónové svetlá:
za príplatok
LED svetlomety:
-
Zadné LED osvetlenie:
-
Svetlá na denné svietenie:
-
Ostrekovače svetiel:
-
Poplašné zariadenie:
za príplatok


Interiér

Výškovo nastaviteľné sedadlá:
áno
Bedrová opierka:
-
Elektrické nastavenie sedadiel:
-
Vyhrievané sedadlá:
-
Odvetrávané sedadlá:
-
Športové sedadlá:
áno
Kožou potiahnutý volant:
áno
Nastaviteľný volant:
áno (výška & hĺbka)
Vyhrievaný volant:
-
Kožené čalúnenie:
za príplatok
Zadné opierky hlavy:
áno
Sklopné zadné sedadlá:
áno (v častiach)
Posuvné zadné sedadlá:
-
Stredová lakťová opierka:
áno (predná a zadná)
Spätné zrkadlo s automatickým stmievaním:
nie
Lampa(y) na čítanie:
áno (predné)
Osvetlené make-up zrkadlo:
áno
Nastaviteľné osvetlenie palubnej dosky:
áno
Tachometer:
áno
Počítadlo dní:
áno
Ukazovateľ teploty chladiacej vody:
áno
Ukazovateľ vonkajšej teploty:
áno
Palubný počítač:
áno
Audio systém:
áno
Digitálne rádio (DAB):
-
Ovládacie prvky pre audio na volante:
áno
Zvukový vstup:
áno
Navigácia:
za príplatok
Bluetooth:
-


Komfort

Centrálne zamykanie dverí:
áno
Bezkľúčový vstup/štartovanie:
áno
Tlačidlo štart:
-
Riadiaci obvod:
-
Elektrické okná:
áno (predné)
Posilňovač riadenia:
áno
Tempomat:
áno
Klimatizácia:
áno (automatická)
Ovládanie teploty vľavo/vpravo:
áno
Parkovacie senzory:
za príplatok
Cúvacia kamera:
-
Parkovací automat:
-
Elektrická parkovacia brzda:
-
Štart / stop systém:
-

Batožina

Kapacita batožinového priestoru:
341-1328 L
Dĺžka min/max:
750 mm / 1460
Šírka min/max:
 
Výška:
 
Výška prahu zdvihu:
710 mm


Vnútorné rozmery

Vzdialenosť operadlo / pedále:
900-1100 mm
Predná svetlá výška:
985-1035 mm
Dĺžka predného operadla:
620 mm
Dĺžka predného sedadla:
510 mm
Predná vstupná výška:
580 mm
Predná vnútorná šírka:
1470 mm
Vzdialenosť operadla vpredu/vzadu:
600-830 mm
Priem. vzdialenosť operadla vpredu/vzadu:
 
Zadná svetlá výška:
950 mm
Dĺžka opierky chrbta:
590 mm
Dĺžka zadného sedadla:
460 mm
Výška zadného sedadla:
370 mm
Zadná vnútorná šírka:
1460 mm

Vonkajšie rozmery

Dĺžka:
4212 mm
Šírka:
1746 mm
Výška:
1510 mm
Rázvor:
2608 mm
Predná šírka rozchodu:
1497 mm
Zadná šírka rozchodu:
1492 mm
Svetlá výška:
120 mm

Servis a záruka

Servis:
20.000 km / 1 rok
Všeobecná záruka:
2 roky, bez obmedzenia
Záruka karosérie:
12 rokov



Peugeot 307 XSi 2.0 HDiF 16V je automobil, ktorý sa vyrábal medzi rokmi 2005 a 2007, a patrí medzi modely strednej triedy, ktoré ponúkajú vyváženú kombináciu výkonu, komfortu a praktickosti. Tento model je vybavený naftovým motorom s objemom 2,0 litra, ktorý vyvíja výkon 100 kW, čo predstavuje približne 136 koní. S touto silou dokáže auto ponúknuť dynamické jazdné vlastnosti a príjemné zážitky za volantom.


Motor s technológiou HDiF je známy svojou účinnosťou a nízkymi emisiami, čo je v súčasnej dobe veľmi dôležité. Nafta ako palivo zabezpečuje nielen nižšiu spotrebu, ale aj dlhší dojazd, čo ocenia najmä vodiči, ktorí často jazdia na dlhšie vzdialenosti. Šesťstupňová manuálna prevodovka umožňuje presné a plynulé radenie, čo prispieva k celkovému komfortu jazdy.


Peugeot 307 XSi sa vyznačuje moderným a atraktívnym dizajnom, ktorý je typický pre modely tejto doby. Elegantné línie karosérie, športové detaily a charakteristická predná maska dávajú autu dynamický vzhľad. Interiér je navrhnutý s dôrazom na pohodlie a ergonómiu. Kvalitné materiály a prehľadné usporiadanie ovládacích prvkov zabezpečujú príjemné prostredie pre vodiča i posádku. Priestor na zadných sedadlách je dostatočný pre pohodlné cestovanie aj pre dlhšie trasy.


V oblasti bezpečnosti ponúka Peugeot 307 XSi množstvo moderných bezpečnostných systémov, ktoré chránia vodiča a pasažierov. Medzi základné vybavenie patrí ABS, ESP a viaceré airbagy. Taktiež je vybavený aj systémom na ochranu proti prevráteniu, čo zvyšuje stabilitu a bezpečnosť počas jazdy.


Rovnako ako mnohé iné modely značky Peugeot, aj 307 XSi sa môže pochváliť vynikajúcou manipuláciou a jazdnými vlastnosťami. Vďaka precíznemu riadeniu a dobre naladenému podvozku dokáže auto bez problémov zvládať zákruty a ponúka príjemný pocit z jazdy. Celkový výkon a efektivita tohto modelu robia z Peugeotu 307 XSi 2.0 HDiF 16V skvelú voľbu pre tých, ktorí hľadajú spoľahlivý a štýlový automobil kombinujúci výkon s hospodárnosťou.



Fotogaléria Peugeot 307



Oleje a filtre nakúpite na comco.sk